niedziela, 15 grudnia 2013

Ciemność




Słyszała swój własny, urywany oddech. Nierównomierne bicie serca. Spróbowała otworzyć oczy. Zupełnie niepotrzebnie, bo w pomieszczeniu było ciemno. Mimo wszystko postanowiła jednak się stąd wydostać. Nienawidziła ciemności. Bała się jej. Rozpaczliwie starała się coś ujrzeć, zaczęła panikować... Gdy nagle zobaczyła malutkie okienko po lewej stronie. Pod nim była jakaś półka, a na niej stało kilka zapalonych świeczek. Poczuła przyjemny zapach wanilii. Zastanawiała się, czy światło było cały czas, a ona dopiero teraz tak naprawdę otwarła oczy, czy też... Jej rozważania przerwał zimny jak lód głos:
-Jesteś gotowa?
Zamarła. W panice wstrzymała oddech i otworzyła szerzej oczy. Jednak prócz drobnych, tańczących płomyków, nie dostrzegała niczego. Po dość długiej chwili ciszy, uznała, że musiała się przesłyszeć.
-Pytałam, czy jesteś gotowa-ten sam głos przeciął powietrze jak nóż.
-K-kto tu jest?-wyjąkała ze strachem.
-To nieistotne. Odpowiedz na pytanie.
Nicole głośno przełknęła ślinę.
-Ymm... Gotowa na co?- rozejrzała się gorączkowo, w celu znalezienia ewentualnej drogi ucieczki.
-Na Inicjację.
-Ch-chyba nie rozumiem.
-Tu nie ma czego rozumieć!-zagrzmiał głos-Po prostu odpowiedz.Chcesz opuścić to miejsce?-spytał nieco spokojniej.
-N-no tak. Ale gdzie ja w ogóle jestem?
-Zostałaś przyjęta- i kobieta( jak Nicole wywnioskowała po głosie) zaczęła pośpiesznie szeptać:
      Czar jest jak szept,
Cisza jak noc,
Pieśni poszukuje
Za siedem dni,
Cienia ujrzysz
Blask ,uczyni cię
Jedną z nas.
I w ułamek sekundy zniknęła. Świeczki zgasły. Nicole została sama. W ciemności. Zasnęła.

8 komentarzy:

  1. Fajowe :D Ogółem czytać będę dalej twoje wpisy :D Zaciekawiły mnie ,nie ma ci ;) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, tajemnicze i wgl super...;) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe skad ściagnęłaś??? z "Finale" czy jakiejś innej książki???

    OdpowiedzUsuń
  4. o.o WOW aż ciarek dostałam ^^ strasznie krótkie ;/ a szkoda, bo ciekawy pomysł, dobry styl... to... kiedy next? xD
    Prolog mnie zadziwił. Był... wspaniały. Wszystko pięknie opisane tzn. uczucia i wg. Podoba mi się, że opisujesz jak czuje się bohaterka. Mało kto to robi ^^
    zapraszam też do siebie (na zapytaj jestem arbuzikowa xD)
    tajemnice-trzeciego-wymiaru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaram się co 2 dni dodawać nowe rozdziały ;)

      Usuń